Veelgestelde vragen

Ik heb via iDeal betaald maar ik ontvang een factuur bij mijn bestelling. Hoe kan dit?
Bij een bestelling ontvangt u altijd een factuur voor uw administratie.Uw betaling is dus in goede orde ontvangen en verwerkt.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen? (Wie kann ich meine Bestellung bezahlen?)
U kunt uw bestelling op de volgende manieren veilig betalen:
1. Via IDeal:
Met iDeal kunt u veilig en gemakkelijk uw bestelling bij www.okdv.nl afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank).
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
2. Op rekening
Wij voeren een controle uit ter goedkeuring van de aanvraag. Bij vaste kanten zullen wij direct over gaan op verzending voor belgie en duitsland zullen wij ten alle tijden eerst factuur mailen en na betaling over gaan op verzending. Hogere bedragen worden beoordeeld worden en na betaling word er overgegaan op verzending
3. Voor belgie en duitsland zijn er de volgende extra betaalmogelijkheden! (Für Belgien und Deutschland gibt es folgende Zahlungsmöglichkeiten)
Verzending
Bezorging door PostNL
Bestellingen die naar een adres worden verstuurd worden met PostNL verzonden. Wanneer je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) telefonisch besteld, wordt je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden(dit geld niet altijd voor weborders).
Dit houd in dat de bestellingen dan de eerstvolgende werkdag op jouw afleveradres aangeboden(Enkel geldig binnen NL). Verzending voor Belgïe en Duitsland duurt doorgaans 2 werkdagen.
Het afleveradres kun je ingeven in de betaalprocedure. Wordt je pakketje aangeboden en ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden. Als je na enkele dagen nog steeds je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan z.s.m. reageren, dit kan via ons contactformulier.
Hieronder staan de kosten voor verzending aangegeven dit zijn prijzen excl. 21% BTW.
Verzendkosten
NL pakketpost
Onder €150,- € 6,95 excl. BTW.
Boven €150,- Geen verzendkosten
Uit de groepen baden tafels zijn de verzendkosten nader te bepalen.
BE Pakketpost
Onder €250,- € 10,95 excl. BTW.
Boven €250,- Geen verzendkosten
Uit de groepen baden tafels zijn de verzendkosten nader te bepalen.
DE Pakketpost
Onder €250,- € 10,95 excl. BTW.
Boven €250,- Geen verzendkosten
Uit de groepen baden tafels zijn de verzendkosten nader te bepalen.
Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.
Dit uiteraard als er bij ons een juist mailadres bekend is.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.
Dit uiteraard als er bij ons een juist mailadres bekend is.
Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Enkel intracommunautaire leveringen dienen het factuuradres te volgen.( dit is enkel van toepassing voor België)
Zijn hier vragen over neem contact met ons op via het contactformulier.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier. We proberen dan het adres nog voor u te wijzigen.
Indien mogelijk graag het webordernummer doorgeven.
Bestelling afhalen
Meer informatie over afhalen Het is mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Bel vooraf 0162-459499 voor het doorgeven van uw bestelling, dan leggen wij deze alvast klaar. Ook via de website is er de optie om orders te plaatsen en deze af te halen in onze showroom. Deze zal na plaatsing maximaal 1 dag later klaarliggen, u mag bij spoed altijd bellen. Het is verplicht om een mondkapje te dragen in onze showroom. Het adres voor afhalingen van orders: OKDV Grooming Products Showroom: Max Havelaardreef 170 4906 BD Oosterhout (NBr) Tel: 0162 459 499 e-mail: service@okdv.nl website: www.okdv.nl
Overige vragen
Helaas kunnen we niet alle vragen op deze pagina plaatsen. Mocht u nog overige vragen hebben aan OKDV Grooming Products, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in perfecte staat aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Indien er iets mis is dan graag telefonisch contact met ons opnemen of via ons contactformulier.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
Voor Nederland:
- iDeal
- Wanneer u op rekening wilt bestellen kunt u dit aanvragen via 0162-459499 of administratie@okdv.nl
Voor België:
- SOFORT
- Banking
- Maestro
- iDeal
- Wanneer u op rekening wilt bestellen kunt u dit aanvragen via 0162-459499 of administratie@okdv.nl
Voor Duitsland:
- SOFORT
- Banking
- GiroPay
- iDeal
- Wanneer u op rekening wilt bestellen kunt u dit aanvragen via 0162-459499 of administratie@okdv.nl
Klachten
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werk dagen een reactie op uw klacht. U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken: Neem eerst contact met op onze klantenservice(0162-459499). De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail naar info@okdv.nl of service@okdv.nl. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden. Met vriendelijke groet, Team OKDV
Vragen
Bij OKDV kunt op meerdere manieren vragen stellen:
Onze telefonische bestellijn: (0031) (0)162-459499
Voor administratieve zaken: administratie@okdv.nl
Voor overige zaken: info@okdv.nl of service@okdv.nl
Via social media: Facebook of Instagram.
Binnen ons telefoonmenu zitten meerdere opties om u als klant zo goed mogelijk te bedienen.